Motocykl kompletny z małym przebiegiem. Po odrestaurowaniu zbiornika paliwa postanowiono dokonać gruntowniejszego przeglądu. Silnik odpala z trudem z nożnego rozszusznika. Rozrusznik elektryczny nie działa.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_1.jpg)
Po zdemontowaniu motocykla oceniono stan poszczególnych elementów i podzielono je na 3 grupy: do chromowania, do malowania proszkowego, do malowania akrylem.
Większość elementów została już zaatakowana korozją. Niektóre elementy były odświeżone lakierem w spraju ale poprawiło to tylko wygląd a nie zlikwidowało rdzy.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_2.jpg)
Ramie zdecydowanie należy się czyszczenie i malowanie, wahacz z zapieczonymi tulejami także kwalifikuje się do regeneracji.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_3.jpg)
Silnik nie zniszczony, mało używany. Do zdemontowania rozrusznika trzeba zdjąć lewą pokrywę. Rozrusznik ma zablokowany wirnik.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_4.jpg)
Rozrusznik składa się z silnika elektrycznego (działającego) i przekładni planetarnej zupełnie zniszczonej - uszkodzone są praktycznie wszystkie koła zębate.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_5.jpg)
Elementy przeznaczone do chromowania.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_6.jpg)
Po pomalowaniu ramy przystąpiono do składania motocykla. Prace rozpoczęto od zmontowania wahacza.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_7.jpg)
Następnie złożono półki i lagi. Wymieniono uszczelnienia i napełniono przednie zawieszenie nowym olejem. Do ramy włożono silnik.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_8.jpg)
Wyczyszczono piasty kół oraz elementy hamulców. Zmieniono łożyska.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_9.jpg)
Przykręcono błotniki. złożono przednia lampę oraz półkę prędkościomierza.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_10.jpg)
Przykręcono elementy instalacji elektrycznej. Wymieniono uszkodzone przewody i końcówki. Złożono kierownicę z manetkami i przełącznikami. Przetestowano poprawność działania instalacji elektrycznej.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_11.jpg)
Zakupiono nowe szprychy i zapleciono koła. Pomalowano elementy tylnych amortyzatorów i złożono z nowo pochromowanymi sprężynami. Zamontowano amortyzatory i koła - motocykl stanął na ziemi na własnych kołach.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_12.jpg)
Wyczyszczono wydech i pomalowano lakierem żaroodpornym.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_13.jpg)
Zamontowano zakupiony rozrusznik i złożono silnik. Zamontowano pochromowane dźwignie. Zalano silnik nowym olejem.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_14.jpg)
Zakupiono nowy akumulator o dużym prądzie rozruchowym. Przetestowano instalację elektryczną.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_15.jpg)
Wykonano jazdę próbną.
![[img]](/file/amf_harley_davidson/img_16.jpg)


