Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

DKW SB Sport

Zawieszenie

Zdemontowano przednie zawieszenie. Dolna bieżnia w główce ramy luźna.

[img]

Bieżnia na sztycy pęknięta.

[img]

Elementy zawieszenia i przedni błotnik wymyto i osuszono.

[img]

Dokładnie sprawdzono stan elementów zawieszenia. Sztyca wygięta w "banan". Tulejki luźne - same wypadają.

[img]

Takiego kuriozum jeszcze nie widziałem. Zdarza się że pomiędzy kulki zawieruszy się "odmieniec". Np. wśród kulek 6mm znajdzie się jedna 6,5. Ale tu ktoś włożył do łożyska różne kulki o średnicach od 5mm do 7mm.

[img]

Wahaczyki są w dobrym stanie ale tuleje zmontowano bez oczyszczenia więc się zapiekły.

[img]

Wszystkie elementy oczyszczono.

[img]

Śruby przegwintowano, wymieniono bieżnie dolnego łożyska i kulki. Wklejono luźne tulejki. Wyprostowano sztycę. Po poprawnym zmontowaniu zawieszenie nadaje się do eksploatacji.

[img]

Zmontowano z powrotem blachy trapezu, konsolę licznika, osłonę sprężyny, elementy amortyzatora skrętu i błotnik. Nieoryginalne jest mocowanie błotnika i mocowania tablicy rejestracyjnej. Brakuje sprężyny i pokrętła amortyzatora skrętu.

[img]

Wyjęto silnik z ramy, przy okazji wyprostowano podstawkę.

[img]

Zdemontowano sprzęgło.

[img]

Pod sprężyny założono podkładki aby sprzęgło się nie ślizgało - tarcze są za cienkie. Korki w tarczach były wymieniane ale nie zostały sprasowane (pewnie też wyschły gdy motocykl stał) i teraz wypadają. Korki do wymiany.

[img]