Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

MZ BK 350

Motocykl IFA BK 350 przed renowacją. Widoczne ślady korozji na blacharce. Zapieczone zawieszenie przednie i suwaki. Brak podnóżka centralnego. Uszkodzone siedzenie kierowcy. Silnik niekompletny, noszący widoczne ślady przeróbek. Nieorginalna tylna lampa, brak dekli na bębnach.

[img]

[img]

[img]

Motocykl został rozebrany. Poszczególne elementy zostały poddane oględzinom i naprawione (zerwane gwinty, pęknięcia) a następnie wypiaskowane.

[img]

[img]

Do ramy dospawano brakujące mocowania stopki centralnej oraz odbojnik kopniaka.

[img]

Pierwszy złożony podzespół - tylne siodełko

[img]

Pomalowana rama, Szparunek namalowany również na części błotnika będącej integralną częścią ramy.

[img]

[img]

Gotowe do montażu elementy tylnego błotnika...

[img]

... i gotowy błotnik przedni.

[img]

Skrzynia biegów po wyczyszczeniu i wymianie łożysk.

[img]

Rama z zamontowanymi półkami, szklankami i czaszą lampy. Oryginalny licznik w całkiem dobrym stanie - wystarczyło wyczyścić i pomalować. Kompletny amortyzator skrętu.

[img]

Naciągnięcie na stelaż nowej gumy przedniego siedzenia wymagało nieco wysiłku - ale efekt jest całkiem dobry.

[img]

Elementy tylnego błotnika połączone w całość i zwieńczone siedzeniem pasażera.

[img]

Ostatni element blacharki - puszka.

[img]

Zmontowane przednie zawieszenie, teraz pozostaje czekać na chromy i silnik.

[img]

Szklanki pochromowane - można złożyć na gotowo tylne zawieszenie

[img]

Pochromowana kierownica - warto było.

[img]

Wyczyszczone bębny z nowymi łożyskami.

[img]

Instalacja na miejscu - można świecić i trąbić.

[img]

Silnik w ramie. Gaźniki i prądnica na swoich miejscach. W prądnicy zmieniono szczotki, zamiast oryginalnego mechanicznego regulatora napięcia zastosowano elektroniczny zamiennik. Wymieniono przerywacz i kondensatory.

[img]

Z bakiem motocykl dużo zyskuje na wyglądzie. Znaczki oryginalne z odświeżonym lakierem.

[img]

Po pierwszych próbach drogowych pozostaje regulacja i dopracowanie szczegółów. Koła na razie zastępcze - felgi czekają na pochromowanie.

[img]

Wszyscy narzekają na chromy i chromiarzy - ale chromowanej feldze nic nie dorówna. Szprychy i nyple z polerowanego ocynku, nowe opony.

[img]

Długo oczekiwana chwila - gotowe!

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]