Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Terrot HD 350

[img]

Motocykl dobrze zachowany nie poddawany przeróbkom przez poprzednich właścicieli. Na kierownicy ma nawet za dużo manetek. Po uszkodzeniu zewnętrznych klamek dodano inne nie usuwając oryginalnych. Brakuje tłumika, gaźnik jest niekompletny, brak koła pasowo - łańcuchowego na wale silnika, uszkodzona pompa oleju. Jak na zabytkowy motocykl to bardzo przyzwoity materiał do renowacji. Jest nawet oryginalna trójszczotkowa prądnica i podświetlana obudowa rejestracji na tylnym błotniku.

Motocykl rozebrano. Blacharkę wypiaskowano i pomalowano. Zregenerowano pompkę oleju. Przeprowadzono remont silnika, wykonano tulejowanie cylindra, wstawiono nowe zawory, wymieniono pierścienie tłokowe. Zapleciono koła na nowych szprychach, w przednim kole zmieniono okładziny hamulcowe. Pochromowano elementy kulisy zmiany biegów, dźwigienki przedniego zawieszenia i ramkę reflektora. Ocynkowano dobre oryginalne śruby, uszkodzone lub brakujące dorobiono. Wykonano nową instalację elektryczną i linki. Wymieniono gaźnik na zgodny z katalogiem części.

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]

Naprawiono wgniecenia na baku i odtworzono uszkodzone fragmenty ozdobnych ornamentów. Wykonano regulację napięcia łańcuchów sprzęgłowego oraz napędowego. Założono pasek napędzający prądnicę i zamontowano osłonę.

[img]

Ustawiono zapłon i napełniono zbiornik oleju. Sprawdzono działanie pompki oleju oraz instalacji elektrycznej.

[img]

Odpalono silnik i dokonano wstępnej regulacji gaźnika. Przeprowadzono jazdę testową sprawdzając działanie skrzyni biegów i układu olejenia silnika.

[img]

http://www.youtube.com/watch?v=a1k5MFZ-J1o