Bardzo ciekawy i rzadki motocykl - Triumph ale z Niemiec. Mała liczba wyprodukowanych egzemplarzy oznacza zazwyczaj że motocykl nie był specjalnie udany. To inny przypadek. Motocykl jest zbyt starannie wykonany i co za tym idzie za drogi w produkcji. A ile można zapłacić za motocykl z dwusuwowym silnikiem o pojemności 200 cm?
Motocykl zachowany w stanie "takim sobie". Największy mankament to brak oryginalnych kół. Te założone pochodzą z Puch-a.
Jakość wykonania można docenić dopiero podczas remontu. Rurowa rama, wzmacniane błotniki, staranne łączenia. Czterobiegowa skrzynia biegów z precyzyjną kulisą biegów.
Ten egzemplarz nosi małe ślady zużycia. Dyfer i skrzynia biegów są jak nowe. Regeneracji wymaga wał korbowy i prądnica.
Zbiornik paliwa jest w na tyle dobrym stanie że kwalifikuje się do niklowania. W świetnym stanie zachowały się klamki i kierownica. Nawet oryginalne manetki po wyczyszczeniu nadają się do założenia.